Zi noua cu 29

Dap, a inceput ziua (in urma cu aproximativ 12 ore) ... unde am purces in ziua de 23 aprile 2012, o zi obisnuita din viata mea, cu cateva nopti nedormite pe umeri (cu peripetii si cer senin, cu calea lactee la picioare, cu stat sub o masina... nu nu va ganditi ca am patit EU ceva si am ajuns acolo, doar o PANA de cauciuc) azi 23, o zi ca oricare alta, cu un buchetel frumos de "trandafiri" pe care am de gand sa-i inmultesc... nu stiu cum dar asa o sa fac, cu pacienti la domiciliu, si pacienti la servici, cu multe mesaje (sms) si cu si mai multe telefoane din toate colturile lumii, pentru care multumesc din inima.
O zi care e pe cale sa se termine... SAU NU? (mai am 30 de minute de stat la servici) si TREBUIE sa va povestesc urmatoarea intamplare care mi-a facut ziua dintr-una NORMALA... Cea mai frumoasa zi de pana acu' ... deci umreaza POVESTIOARA:

Urmatorul post m-a facut sa rad cu LACRIMI... in timp ce eu eram la servici... si o DROAIE de pacienti asteptau la rand frumos, pentru o consultatie la Psihiatrie :)) (o sa pricepeti din povestea de mai jos DE CE!!! =)) )

Din ciclul realitatea depaseste ORICE IMAGINATIE (Bucuresti)!!!!!!

Caz medical la Floreasca noaptea trecuta : niste tipi au facut un chef intr-o casa undeva pe Primaverii (o casa din aia veche, cu scara interioara rotunda). La ora 11 noaptea au ramas fara bere si au zis ca pleaca sa cumpere. Dar erau putin turtiti si s-au hotarat sa coboare cele 4 etaje cu SCHIURILE; s-au echipat si au coborat.

La etajul 2 era o baba de 84 ani care ducea gunoiul. Astia au dat peste ea si naspa, accident, vine salvarea, o duc la Floreasca cu fractura de bazin.

Se trezesc astia din betie, si merg la Floreasca sa vada despre ce este vorba. La spital baba nu mai era (patul gol, proaspat aranjat). Astia, cica, au inghetat ca a murit, si se duc la medicul de garda sa vada ce este. De acolo afla ca baba era transferata la spitalul 9 (psychiatry) pentru consult, pentru ca toata noaptea baba insistase ca o lovise un SCHIOR pe casa scarii!!

P.S. Va imaginati cand m-au vazut pacientii de la PSIHIATRIE ... cum radeam io frumos in halat prin clinica :)) Ce-or fi zis saracii .. ete si pe asta .. E NEBUUUUN ! :))
P.S.2 Multumesc Cristian Draghici

2 Responses so far.

  1. La multi ani!!!!!

    Response from Ursh
  2. Ai de la mine o nominalizare Blog and roll, dar si o leapsa de speriat.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!